
За клиента
Пощенска банка е българска банка, която предлага широк спектър от финансови услуги на клиенти в цялата страна, включително онлайн и мобилни банкови услуги. Те се фокусират върху предоставянето на услуги за частни и корпоративни клиенти и се стремят да бъдат надежден и доверен финансов партньор за своите клиенти.

-
Месеца
Работа на екипа по разработката на целия сайт
-
Екрана
С уникален дизайн базиран на резултатите от UX тестовете
-
Кафета
Изпити по време на работа
Бриф
Търсим нова визия, която да кореспондира със старата и най-вече с бранда на Пощенска банка. С повече четимост на елементите. Имаме нужда и от нови калкулатори за продуктите, рефреш на администрацията и повече възможности за динамични компоненти и гъвгавост в създаването на нови страници от нашия екип.

Проблеми
Недостатъчно удобна навигация към продуктите, нужда от по-свеж и лесен дизайн за употреба от клиентите на Пощенска банка. Изграждане на единна графична линия за всички сайтове и микросайтове на банката.
Цветове
Палитрата намерихме в бранд бука на банката, но разчупихме с добавянето на няколко нюанса, които придадоха модерно усещане, но все пак се усещаше професионалната, корпоративна среда, която банката иска да комуникира.
Илюстрации
Шрифт
Шрифтът Akrobat е събрал в себе си ясна геометрия, която го прави четим, но в същото време в него се обаждат и малки характерни детайли. Големият набор от начертания даде пълна свобода да изградим динамична йерархия в съдържанието и да “играем” с дебелините.
Карта на сайта
Споменахме, че архитектурата на сайта събира в себе си пълния набор услуги и корпоративно съдържание, които една развита банка има. Точно това налага добре изградени гайдлайни и динамични компоненти, с които през администрацията клиентите ни свободно да изграждат страници за всяка нова комуникация.
Корпоративен сайт
За да олекотим горната част на сайта, основните направления по услуги разработихме в отделна навигационна лента, която се визуализира спрямо посоката на скролване - тя е светла, когато е в горната част на екрана, и в негатив, когато е в дъното му.

Функционалности
Имам нужда от...
Двете основни групи клиенти - индивидуални и бизнес предполагат различно съдържание и продуктова гама. Най-лесно това се решава с изграждането на две начални страници, които да разделят и обслужват тези групи.

EVA Chatbot
За нуждите на банката се разработи чат бот, който е готов да помогне на клиентите на банката по всяко време с коректна и точна информация



Кредитен калкулатор
Калкулаторите са важна функционалност за всяка банка, постарахме се да направим възможно най - олекотеният и бърз калкулатор.

Риспонсив
Риспонсивът на сайта е напълно съобразен с най - новите анализи за потребителско поведение на мобилни устройства
