


За проекта
Търговски комплекси HOLIDAY PARK обособяват голяма търговска зона с магазини за дома, семейството и свободното време. Широката гама от стоки и услуги в обектите, ще осигурят бързо, лесно и удобно пазаруване на комуникативни локации и с качествено обслужване.

Бриф
01Да се изгради дизайн, който
Да вълнува потребителя и да му привлича вниманието, целта на сайта е да запознае потребителя с търговските обекти и да го убеди, че трябва да го посети.
Дизайн
03


Site map
Менюто е в горната част на сайта, за да бъде по -лесно и достъпно търсеното от потребителите. Разделено е на: За нас, ритейл паркове, партньори, промоции, новини и контакти.
Цветове
Цветовете са основния оранжев, който е акцентен за бранда и произхождащ от логото. Допълват се от черно -бели, бежови цветове и зелено за контраст.
Шрифт


Вътрешни страници
Във вътрешните страници на сайта можете да откриете повече информация и контакти с Holiday park

Може да се намерят предлаганите промоции за всеки един магазин в комлекса. В отделна страница можем да се запознаем с партньорите на Holiday park и да намерим в картата къде са разположени техните магазини в страната. В страницата новини намираме информация за бранда и техните дейности.


Риспонсив дизайн
Сайтът е оптимизиран с адаптивен дизайн, който се настройва, за да пасне на размера на всяко устройство.
