

За клиента
В динамичния свят, в който живеем всички, Българо-американска кредитна банка вижда ролята си като един от двигателите на променящите се икономически модели и политики за развитие, каот интегрира зелената идея в тях. Мисията ѝ е да предлагаме иновативни финансови решения, основани на зелено банкиране, социално банкиране, и устойчиво банкиране.

Бриф
Търсим нова визия, която да кореспондира със старата и най-вече с бранда на BACB. С повече четимост на елементите. Имаме нужда и от нови калкулатори за продуктите, рефреш на администрацията и повече възможности за динамични компоненти и гъвгавост в създаването на нови страници от нашия екип.

Проблеми
Недостатъчно удобна навигация към продуктите, нужда от по-свеж и лесен за употреба от клиентите на BACB. Изграждане на единна графична линия за всички сайтове и микросайтове на банката.



Цветове
Палитрата изведохме от логото на банката, но разчупихме с добавянето на зелено и няколко нюанса - така подчертаваме силно застъпеното в политиката на BACB еко и зелено отношение.













Икони
Към иконите подходихме с една на пръв поглед ретро плътност, която разбивахме с геометрични тънки линии, които ни даваха нужния детайл.










Карта на сайта
Палитрата изведохме от логото на банката, но разчупихме с добавянето на зелено и няколко нюанса - така подчертаваме силно застъпеното в политиката на BACB еко и зелено отношение.

Дизайн
Споменахме, че архитектурата на сайта събира в себе си пълния набор услуги и корпоративно съдържание, които една развита банка има. Точно това налага добре изградени гайдлайни и динамични компоненти, с които през администрацията клиентите ни свободно да изграждат страници за всяка нова комуникация.

Вътрешни страници

Риспонсив Дизайн
