
За клиента
В Аптеки SUBRA може да намерите голямо разнообразие от дермо козметика, хранителни добавки, лекарства.
-
10
месеца
Усилена работа за изграждането на цялостната визия
-
90
екрана
С уникален дизайн базиран на резултатите от UX тестовете
-
95
кафета
изпити по време на работа
Бриф
Да се изгради дизайн идентичност и да се подобри ползваемостта на сайта
Нашият клиент Subra се обърна към нас, за да създадем нов сайт, който да увеличи тяхното онлайн присъствие, да популяризира техните продукти и услуги и да подобри връзката им с клиентите. Аптеката търсеше модерен дизайн, който да е лесен и достъпен за използване.

Проблеми
-
Остарял дизайн, който води до лошо потребителско изживяване.
-
Несъвместимост с модерни устройства: Остарял уебсайт може да не е съвместим със съвременни устройства като смартфони и таблети. Това може да затрудни достъпа на потенциалните клиенти до сайта.
-
Лоша оптимизация за търсачките, което води до трудно откриване на сайта и намаляване на трафика
Цветове


Шрифт
Site map
Фокусирахме върху няколко неща: потребителските пътеки да бъдат с ясно начало и разграничени по смисъл –Моят профил, списък с любими, списък за сравнение, нашите марки, навигация, здравен портал, новини, контакти и кариери.
Дизайн
Уебсайтът се отличава с изчистен и модерен дизайн, който е оптимизиран както за десктоп, така и за мобилни устройства.
Редизайнът също така включва адаптивен дизайн, което означава, че уебсайтът се настройва, за да пасне на размера на екрана на устройството, което се използва.

Дизайнът на Subra е фокусиран върху осигуряването на удобно и сигурно изживяване за клиентите.
Работата по онлайн магазина беше фокусирана главно върху това, той да бъде максимално бърз и интуитивен. Това беше постигнато чрез чист и модерен дизайн и подобрена навигация. Друго предизвикателство, пред което се изправихме, беше предоставянето на подходяща медицинска информация, без да претоварваме посетителите на уебсайта.


Навигация
Началната страница включва лента за търсене и продуктови категории, което улеснява клиентите да намерят това, което търсят. Това осигурява ясно и организирано оформление, което помага лесно навигиране в сайта.

Списъчна страница
Списъчната страница съдържа продуктите от дадена категория. Добавили сме карта с ново предложение която да е в началото и да акцентира на новите продукти.

Продуктова страница
Продуктовата страница e проектирана да предоставя на потребителите подробна информация за конкретен продукт, да следят за наличност и споделят продукта. Като същевременно ще ги улесни да направят покупка и да намерят свързани продукти.



Респонсив дизайн
