Orange Center
Клиент: Orange center
Индустрия: Онлайн магазин
Услуга:
Дев Д С

За клиента

ORANGE CENTER e първата по рода си верига от магазини, която предлага на едно място книги, музикални и видео продукти, канцеларски материали и продукти за офиса. Голямата търговска площ на магазините, съчетана с микса и концепцията “Books, Music, Stationery” превръщат веригата в уникално за България търговско начинание, интегриращо модерния дух и култура на обществото.

Picture
  • Picture 15

    Месеца

    Усилена работа за
    изграждането
    на цялостната визия

  • Picture 95

    Екрана

    С уникален дизайн
    базиран на резултатите
    от UX тестовете

  • Picture 459

    Месеца

    Изпити по време на
    работа

01

Бриф

Picture
Picture
02

Проблеми

Основните неща, които трябва да се оптимизират са:

  1. Предоставяме като услуга дистрибуция на книжни продукти от Великобритания. Обемът от тези продукти е стотици хиляди и всички те се зареждат с подадени оттам изображения, които са в пъти по-малки и непредставителни изображения. Да се съобрази как ще се реши това в продуктовата страница.
  2. Кампанийни, брандинг и категорийни лендинг страници - да се направи хомогенна структура и набор на елементи, които да се използват за изграждане на разнообразни лендинг страници, които да се редят динамично според нуждите на екипа.
  3. Продуктови и категорийни банери - да са динамични и позволяват лесна поддръжка и смяна от вътрешния екип.
Picture
03

Цветове

Picture
04

Шрифт

Веднага щом се видяхме с екипа на Orange Center, знаехме, че този сайт трябва да бъде направен не само с кирилизиран шрифт, но но той да е с характер, същевременно и четим. Обърнахме се към портфолиото на Typedepot и мигновено се влюбихме в шрифта Moreno.

Picture

Цветово кодиране

За да внесем живот и динамика в сайта, създадохме функционалността през администрацията да се сменя цвета на карето с главни категории, за да стои убедително и в хармония с банера от слайдера. Изискването е проверка на контраст, за да се гарантира достъпността.

Picture
06

Търсачка

Поставихме търсачката разпъната и оглавяваща страницата, за да улесним максимално конкретното търсене. Разработихме и предложения след въведена дума по артикул, категория и всички възможни резултати.

Picture
07

Списъчна страница

Архитектурата на списъчната страница изискваше голяма гъвкавост, заради разликата в категориите продукти, които са с вложеност по няколко нива. Тях сме изнесли и подчертали в лявата част, но предвидихме и позиции за малки банери към други категории за крос продажби.

Picture

Филтрация на мобилно

Вече споменахме за сложната категоризация на продуктите в книжарници Orange Center. Използвахме постъпкова филтрация с много ясно показана йерархия чрез типография и брояч на резултатите. Броячът е важен, защото индикира на потребителя къде да спре с филтрирането.

Picture
Picture
08

Дизайн

Подредихме структурата на началната страница според няколкото основни цели за визуализация на съдържанието:

– Първи слайд - Ясна търсачка и количка, изнесена отворена навигация и лесно достъпни телефон и бутон към локациите. Характерна визия на кампания;

– Втори слайд - широк банер с кампания и конкретни продукти;

– Слайдери с продукти;

– Секция за автор на месеца;

– Грид с насочващи банери.

Picture
09

Продуктова страница

В продуктовата страница подходихме класически и изчистено, за да може всеки вид артикул да стои убедително, а характеристиките му да са ясни и подредени достатъчно четимо.

Picture
10

Лендинг страници

Едно разпознаваемо качество на Orange Center са колекциите по брандове и франчайзи. Затова разработихме динамични банери и компоненти, които да могат да се подреждат свободно от администрацията.

Picture

Други лендинг страници

Picture Picture