
За клиента
ORANGE CENTER e първата по рода си верига от магазини, която предлага на едно място книги, музикални и видео продукти, канцеларски материали и продукти за офиса. Голямата търговска площ на магазините, съчетана с микса и концепцията “Books, Music, Stationery” превръщат веригата в уникално за България търговско начинание, интегриращо модерния дух и култура на обществото.

-
Месеца
Усилена работа за
изграждането
на цялостната визия -
Екрана
С уникален дизайн
базиран на резултатите
от UX тестовете -
Месеца
Изпити по време на
работа
Бриф

Проблеми
Основните неща, които трябва да се оптимизират са:
- Предоставяме като услуга дистрибуция на книжни продукти от Великобритания. Обемът от тези продукти е стотици хиляди и всички те се зареждат с подадени оттам изображения, които са в пъти по-малки и непредставителни изображения. Да се съобрази как ще се реши това в продуктовата страница.
- Кампанийни, брандинг и категорийни лендинг страници - да се направи хомогенна структура и набор на елементи, които да се използват за изграждане на разнообразни лендинг страници, които да се редят динамично според нуждите на екипа.
- Продуктови и категорийни банери - да са динамични и позволяват лесна поддръжка и смяна от вътрешния екип.
Цветове
Шрифт
Веднага щом се видяхме с екипа на Orange Center, знаехме, че този сайт трябва да бъде направен не само с кирилизиран шрифт, но но той да е с характер, същевременно и четим. Обърнахме се към портфолиото на Typedepot и мигновено се влюбихме в шрифта Moreno.

Цветово кодиране
За да внесем живот и динамика в сайта, създадохме функционалността през администрацията да се сменя цвета на карето с главни категории, за да стои убедително и в хармония с банера от слайдера. Изискването е проверка на контраст, за да се гарантира достъпността.

Търсачка
Поставихме търсачката разпъната и оглавяваща страницата, за да улесним максимално конкретното търсене. Разработихме и предложения след въведена дума по артикул, категория и всички възможни резултати.

Списъчна страница
Архитектурата на списъчната страница изискваше голяма гъвкавост, заради разликата в категориите продукти, които са с вложеност по няколко нива. Тях сме изнесли и подчертали в лявата част, но предвидихме и позиции за малки банери към други категории за крос продажби.

Филтрация на мобилно
Вече споменахме за сложната категоризация на продуктите в книжарници Orange Center. Използвахме постъпкова филтрация с много ясно показана йерархия чрез типография и брояч на резултатите. Броячът е важен, защото индикира на потребителя къде да спре с филтрирането.

Дизайн
Подредихме структурата на началната страница според няколкото основни цели за визуализация на съдържанието:
– Първи слайд - Ясна търсачка и количка, изнесена отворена навигация и лесно достъпни телефон и бутон към локациите. Характерна визия на кампания;
– Втори слайд - широк банер с кампания и конкретни продукти;
– Слайдери с продукти;
– Секция за автор на месеца;
– Грид с насочващи банери.

Продуктова страница
В продуктовата страница подходихме класически и изчистено, за да може всеки вид артикул да стои убедително, а характеристиките му да са ясни и подредени достатъчно четимо.

Лендинг страници
Едно разпознаваемо качество на Orange Center са колекциите по брандове и франчайзи. Затова разработихме динамични банери и компоненти, които да могат да се подреждат свободно от администрацията.

Други лендинг страници

